piątek, 16 maja 2014

Chapter 5 And now I'm going to fuck you sharply. +18

*Lily's Pov*

Całowaliśmy się bardzo namiętnie, w pewnej chwili Justin złapał za mój tyłek i ścisnął go co spowodowało, że otworzyłam usta, a on wsunął swój język do mojej buzi. Przycisnął mnie bardziej do ściany, a ja zaczęłam myśleć logicznie. Dlaczego do cholery się z nim całuję?! Przecież nienawidzę go ! Zaczęłam odpychać go od siebie, ale na marne, więc..po prostu go uderzyłam w jaja. Wtedy mnie puścił, a ja odsunęłam się.
-Ty mała cholerna suko!-krzyknął na co drgnęłam. Nie chciałam go rozzłościć. Kiedy zaczął iść w moją stronę szybko pobiegłam na górę. Wbiegłam do pokoju, po czym do łazienki i zamknęłam się na klucz. Chwilę później usłyszałam jak trzaska drzwiami.
-Gdzie jesteś? Nie chowaj się to kara może będzie mniejsza.-powiedział na co zaczęłam panikować. Usłyszałam jak puka do drzwi.
-Lily wiem, że tam jesteś...wyjdź teraz to może obejdzie się bez niepotrzebnych nieporozumień...-nic nie odpowiedziałam.-Nie? No dobra daje ci 3 sekundy.-powiedział na co moje serce przyśpieszyło.
-Jeden...
-Dwa...
-Trzy...-powiedział, a ja otworzyłam drzwi. Kiedy mnie zobaczył uśmiechnął się, ale wiedziałam, że to był jego szyderczy uśmiech. Był wciąż zły. Gwałtownie popchnął mnie w stronę kabiny prysznicowej i przycisnął do ściany.
-Czas minął...-powiedział szyderczo się uśmiechając. Puścił mnie po czym podszedł do drzwi i zamknął je na klucz.-Trochę się zabawimy.-dodał na co niemiły dreszcz przeszedł przez całe moje ciało. Powoli podszedł do mnie i złączył nasze usta po czym wsunął ręce pod moją bluzkę. Zaczęłam go odpychać.
-Nie pogorszaj swojej sytuacji skarbie.-warknął, na co strach sparaliżował całe moje ciało. Zanim się obejrzałam oboje byliśmy w samej bieliźnie. Chciał zdjąć ze mnie resztę, ale złapałam jego rękę.
-Nie..proszę.-on tylko na mnie spojrzał i oblizał wargi po czym nie zważając na moje protesty ściągnął ze mnie i z siebie bieliznę. Spojrzał łabczywie na moje ciało po czym na mnie.
-Jesteś tak cholernie seksowna. Cieszę się, że jesteś tylko moja.-powiedział z zachwytem.
-A teraz mam zamiar cię ostro pieprzyć.-powiedział i we mnie szybko wszedł bez ostrzeżenia, a pierwsze łzy spłynęły mi z bóle. Zamknęłam oczy i czekałam, aż to się skończy nagle poczułam wodę po czym poczułam szybkie i bez ostrzeżenia ruchy. Łzy same zaczęły mi spływać. Byłam przynieciona do ściany, a Justin to robił cholernie boleśnie...

***

 

Justin skończył już 1 godzinę temu, a mnie to nadal boli. Czułam się teraz źle. Próbowałam sobie wmówić, że to nie był gwałt, a jednak Justin mnie zgwałcił. Za każdym razem kiedy o tym myślałam zaczynałam płakać. Teraz siedzę w łazience pod drzwiami i myślę jaka jestem beznadziejna i po co wogóle żyje. Może jestem tylko jego zabawką do seksu, która niedługo się mu znudzi i mnie wypuści? Nagle usłyszałam pukanie. Szybko wstałam i zaczęłam panikować, a kiedy drzwi się zaczęły otwierać podeszłam do ściany i szybko usiadłam przy niej, ale to był błąd, bo zabolało.
-Lily..-odezwał się, ale mu przerwałam kiedy zaczął do mnie podchodzić. Zasłoniłam twarz rękoma.
-Zrobię wszystko, tylko nie rób mi tego znowu. Nie rób. Proszę...-mówiłam to z płaczem chociaż wiedziałam, że po prostu zacznie się śmiać... O dziwo nie usłyszałam śmiechu, ale poczułam jak przytulna mnie do siebie.
-Przepraszam kochanie. Nie wiem co we mnie wstąpiło.-szepnął i zabrał moje dłonie z twarzy.-Jesteś zbyt piękna, aby płakać przez takiego dupka jakim ja jestem.-powiedział i odgarnął kosmyki włosów z mojej twarzy. Złapał mnie za ręce i wstał ciągnąc mnie za sobą, ale ja pisnęłam z bólu, ponieważ w okolicy mojego intywnego miejsca zaczęło cholernie boleć. Spojrzał na mnie z troską w oczach i delikatnie podniósł po czym wyniósł mnie z łazienki i położył mnie na łóżku. Od razu skuliłam się i odwróciłam do niego plecami.
-Przepraszam. Sprawie, że poczujesz się lepiej.-szepnął mi przy uchu i odwrócił mnie do siebie i szybkim ruchem włożył swoją rękę do moich majtek.
-Przestań!-krzyknęłam błagalnie. Dlaczego to wszystko mnie spotyka? Następne łzy spłynęły mi po policzkach. Otarł mi je.
-Chcę tylko złagodzić twój ból.-szepnął i spojrzał mi w oczy. Powoli włożył swój palec do mojej pochwy po czym zaczął ruszać nim, na co zaczęłam cicho jęczeć z przyjemności co widać Justina to podniecało. Po chwili dołożył drugi palec, a ja zaczęłam jęczeć jeszcze głośniej.
-Podoba ci się to?-spytał. Nic nie odpowiedziałam-Odpowiedz mi.-powiedział trochę podnosząc głos. Nie chcąc znów go zdenerwować pokiwałam głową na co się uśmiechnął.
-Szybciej.-poprosiłam. Oczy Justina zabłysły. Złapałam go za włosy, aby przyśpieszył, ale on tego nie zrobił.
-Justin.-błagałam. Dopiero wtedy kiedy wypowiedziałam jego imię zaczął robić szybsze ruchy.
-Justin szybciej!-krzyknęłam.
-Dochodzę.-kiedy to powiedziałam Justin przestał i rozpiął mi spodnie po czym chciał zdjąć moje majtki.
-Co robisz?-zapytałam.
-Chcę cię zasmakować.-powiedział i zdjął po czym wsadził język na miejsce palców i zaczął robić to samo, a ja jęczałam, aż wszystkie soki ze mnie nie wyleciały. Kiedy to się stało Justin wszystko połknął. Spojrzał na mnie po czym ubrał mnie z powrotem i przykrył kołdrą. Lekko odkrył mi brzuch i mnie w niego pocałował po czym przytulił mnie i przykrył nas. Wtuliłam się w niego.
-Dziękuję.-szepnęłam co go zaskoczyło. Teraz zapomniałam o wszystkim co się stało. Właśnie teraz od jakiegoś czasu było mi naprawdę dobrze...
__________________________________________________________________________
Dodałam. Jak obiecałam to jest :3  :) i jak wam się podoba? Jest nieco inny xD

16 komentarzy:

  1. No cóż jak by mnie chłopak zgwałcił to w życiu nie dałabym mu się tak jak ona teraz a co dopiero dziękowała. Prędzej zamknęła bym sie w łazience i nie otwierała drzwi. Rozdział fajny :) Czekam nn <3
    heartbreaker-justinandmelanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Haahaha moze potrzebowala orgazmu zeby sie przemoc. :) Boski:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super !!! Czekam na next !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super czekam na nowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem ze moze uznasz mnie za samoluba ale moglabys dodac DZISIAJ lub JUTRO rozdzial ? Z gory dzieki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Em a myslalam ze to on jest dziwny

    IrytującA

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej rozdział super ale lekko dziwny bo ... Nie spodziewałam się ze mu pozwoli na coś takiego po tym jak ja zgwałcił I jeszcze mu podziękowała ?? No ale dobra a co do pierwszej części rozdziału to była z lekka przerażająca ale jak już mowkilam rozdział świetny :3
    Dzięki pani tlumaczko ;3
    MSz

    OdpowiedzUsuń
  8. Oesu, genialny. ♥
    Z niecierpliwością czekam nn. ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. super a tak przy okazji mam pytanie to twój blog http://opowiadanie-o-selenie-i-justinie.blogspot.com/ jakoś nie da się włączyć

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytam. Super opowiadanie. Dawaj nexta

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosze next*.* chcialabym jakis kontakt... fb,ask?:)

    OdpowiedzUsuń